با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مالی اسلامی ایران
عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان ازکانال های ارائه خدمات الکترونیکی (اینترنتی) بانک ملی (مطالعه موردی: مشتریان شعب بانک ملی شهر مشهد)

سید حسن صالح نژاد؛ سید حسام وقفی؛ حسنعلی قاسمی؛ زهرا عاقل

دوره 1، شماره 1 ، آذر 1393، ، صفحه 65-72

چکیده
  امروزه بانکداری الکترونیکی نقش بسیار مهمی در صنعت بانکداری ایفا می کند. چالش های پیش روی صنعت بانکداری منجر شده که بانک ها به استفاده از بانکداری الکترونیکی روی آورند و با ارائه خدمات و محصولات خود از طریق آن، تلاش می کنند نیازهای مشتریان خود را درک کرده و هر روز بهتر و بیشتر به کیفیت خدمات خود از طریق بانکداری الکترونیکی بیافزایند، ...  بیشتر